Sobre les polèmiques declaracions de Guido Barilla

AntonellaMitjans 9 Comments

Compartir aquesta entrada

Us heu assabentat del que ha passat en aquest últims dies amb la pasta Barilla?
Us en faig 5 cèntims.

El dia 26 al programa La Zanzara de Radio 24, Guido Barilla, president de la multinacional alimentaria Barilla diu:

No farem publicitat amb homosexuals perquè ens agrada la família tradicional. Se als gais no agrada el nostre missatge poden sempre menjar pasta de un altra marca

Aquest va ser el meu tuit amb l’enllaç a la noticia.

La reacció a la comunitat gai e sobretot a les xarxes socials ha sigut enorme, ha nascut la campanya #boicottaBarilla i la marca Barilla ha anat a parar a les portades dels principals mitjans del món.
A aquest enllaç en trobareu unes quantes.

De la situació en va aprofitar òbviament la competència. La pasta Garofalo ho va fer amb aquesta imatge que ha donat la volta al Facebook i al Twitter que diu en un napolità molt poc correcte i després en italià “No ens interessa amb qui la prepares, lo important és que la prepares al dente!”

garofalo

i amb declaracions a la seva pagina web.

També la Buitoni a la seva pagina Facebook diu “A casa Buitoni hi ha lloc per a tothom”

Buitoni

I més imatges

Gay forchetta

Just love

sta bene su tutto

Un dia després en Guido Barilla va demanar perdó, una mena de “Lo siento mucho, no volverá a occurir”. Ui sí.

I la consegüent divertidíssima parodia, en italià

Per mi la resposta més divertida a tota la qüestió és aquest vídeo produït pel programa TakePart Live de Pivot tv.

En fi.
Molts records!

T'ha agradat? Comparteix-ho!

Comentaris 9

  1. Hola Antonella, et convidem a que visitis la nostra pàgina de facebook, som una petita empresa que fa mes de 10 anys que ens dediquem a la importació i distribució de productes alimentaris italians a Catalunya, i ara fa ja 1 any i mig vem obrir la nostra botiga on pot comprar tot el públic amant de la gastronomia italiana.

    Gràcies i enhorabona per tota la teva feina!

  2. Felicidades Antonella. Es una muy buena análisis.
    Que lástima que las marcas italianas de pasta hayan olvidado el significado de la locución Fair Play (lo digo como italiano). Bueno, les propondremos lecciones de inglés, a ver si aprenden…

  3. Post
    Author
  4. Post
    Author
  5. Hola Antonella,

    T’escric des de Riccione, només volia dir-te que gràcies a tot això que està passant amb la Barilla aquesta és la volta bona que començo a fer la pasta fresca. Per l’altra pasta, una bona opció és la de “Libera” o la de Comerç Just amb quinoa.

    I res més, marxo a prendre’m una “piadina”, ehheehhe: enveja, eh??

  6. Post
    Author
  7. Post
    Author

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *